3°Cicon

icon Infocentrum: Zavřeno

icon icon icon
cs arrow
  • English
  • Deutsch
icn

Pramen v Dolních pasekách

Doprava:

Pěšky, auto, kolo

Vstupné:

Ne

Vzdálenost od IC:

5,4 km

Časová náročnost:

1,45 h

Otevírací doba:

1.5 - 31.10 7:00 - 20:00 1.11 - 30.4 8:00 - 18:00

Tento pramen je zmiňován již ve 12. století a v 16. století byl považován za léčebný. Na pokyn Ašského továrníka Gustava Geipela byl pramen v roce 1870 testován a následně zde byl vybudován dřevěný altán. V roce 1930 byl altán přestavěn na zděný pavilon, který zde stojí dodnes. Dle místních pověstí má pramen blahodárný vliv na dlouhověkost a potenci. Dále je doporučován při svalovém revmatismu, poruchách látkové výměny a při dně. Svým složením je blízký pramenům, které vyvěrají v lázeňském městě Bad Brambach.

icnmapa

Další turistické trasy

Zobrazit všechny turistické trasy

Tato webová stránka používá cookies

Informuje Vás, že tyto stránky využívají cookies. Podrobnější informace o cookies a zpracování osobních údajů naleznete v Prohlášení o ochraně soukromí a používání tzv. cookies. Žádáme Vás tímto o souhlas s používáním těchto cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.