Zimní pohádka aneb Skřítek Třešnička a Paní Zima

18.01.2026
KC LaRitma

Čas konání: 16:00

Organizátor: KC LaRitma

Typ akce: divadlo

Pohádka pro nejmenší děti s tématickým příběhem k ročnímu období zimy.

Napadne sníh, je zima a zahradní skřítek Třešnička má dlouhou chvíli. Zahrádka dávno spí a všude je ticho. Třešničkovi začne být dlouhá chvíle. Vtom mu na hlavě přistane šiška. Odkud spadla? Ve větvích nad skřítkem se rozesměje veverka Čiperka. Skřítek najde první kamarádku, která v zimě nespí. Potká ještě zajíce, Mikuláše, medvěda, Sněhuláka a dokonce protančí i Paní Zima. Společně si užijí tolik zábavy, písniček a legrace, že jim ani chvilku zima nebude …

 

Scénář, výprava a režie: Ludmila Razimová

Hrají: Lída Razimová, Bára Mazalová a David Šponer.

 

Pro děti od 3 do 9 let.

Délka: 55 minut.

Informace na: www.liduscinodivadlo.cz

Tato webová stránka používá cookies

Informuje Vás, že tyto stránky využívají cookies. Podrobnější informace o cookies a zpracování osobních údajů naleznete v Prohlášení o ochraně soukromí a používání tzv. cookies. Žádáme Vás tímto o souhlas s používáním těchto cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.