SETKÁNÍ PODNIKATELŮ AŠSKA – Prostor pro nové příležitosti a spolupráci

08.10.2025
KC LaRitma

Čas konání: 12:30

Organizátor: Krajská hospodářská komora Karlovarského kraje

Typ akce: ostatní

Pořádá: Krajská hospodářská komora Karlovarského kraje

📅 Středa 8. října 2025
12:30 – 15:00
📍 LaRitma – Zastupitelský sál, Kostelní 43, Aš

Program
  • Budoucnost Aše – představitelé města představí připravované projekty v oblasti bydlení, investic i dalších rozvojových témat, včetně inovativního návrhu Lex Aš.

  • Prezentace firem a networking – možnost představit svou společnost a navázat nová partnerství.

  • Spolupráce se školami – propojení vzdělávacích institucí a zaměstnavatelů.

Registrace

Prosíme o registraci do 2. října 2025.
👉 Přihlášení a více informací na: www.khkkk.cz

Kontakt

📞 +420 775 146 269
✉️ simeonova@khkkk.cz

Registrace zde

Tato webová stránka používá cookies

Informuje Vás, že tyto stránky využívají cookies. Podrobnější informace o cookies a zpracování osobních údajů naleznete v Prohlášení o ochraně soukromí a používání tzv. cookies. Žádáme Vás tímto o souhlas s používáním těchto cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.